22 mars 2013

Gårdagens Blytunga

Vi är utslagna.
Vad hände??
Förlust med hela 6-1 och 1-4 i matchserien?
Slutspelet som blev slutspelat!!!
Det var krampaktigt?
Paralyserade?
Ankdam i den egna zonen.
0-3 efter 12 minuter i första ...
Utslagan efter 12 minuter.
Vad hände???
För många som underpresterade.
Små marginaler, sa Petrasek

Vad hände??
Vägen till guldet låg ju där??
Rena rama raksträckan ...


Jag tror som Stillman.
Efter 6-0 och avstängningen på jättebabyn ...
.. insmög sig en "nu-är-det-klart-känsla" ...

Nu är det sommarlov.
Nu börjar Silly Season ...
Nu börjar vi om från noll ...
Är det någon som har telefonnumret??

Men hur jag än vänder och vrider ...
.. inte gör jag som den här "supportern" ... :)


Är det du Fronning???

***

8 kommentarer:

  1. Det var i sista omgången på eliserien som det avgjordes då ni åkte ner från andra till fjärde plats och då fick utan att välja möta stora starka LHC....

    SvaraRadera
  2. Ja fy Fan! Man hade ju hoppats på mer!
    Bara att bryta ihop och komma igen!
    Skall be spännande att se vad Stille kan åstadkomma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Chocken har ännu inte ...
      Nytänk ...

      Radera
  3. Skellefteå möter sämsta kvarvarande lag dvs Luleå och Frölunda avgör detta. Om Luleå vinner är det SAIK-LHC annars är det Färjestad-LHC

    SvaraRadera
  4. nä, det är inte jag. Jag är GLAD att de inte gick upp direkt, så att de tvingas börja om från grunden. :D

    SvaraRadera