27 februari 2014

Dagens Gif


Nollade på hemmais.
Inget att brusa upp för.
Bättre ta det lugnt och analysera.
Ta en rökpaus.
Trodde du att vi skulle slå Luleå med vårt juniorlag?
Det trodde inte jag.
Om dessutom Fälth gör "juniormisstag" ...
.. om dessutom Fälth skänker bort 0-2 ...
Då blir det ju inte lättare!
Nollade på hemmais.
Ta det lugnt.
Värre är skadelistan!
Igår också klev Salmela av ...
Var ju osäkert innan start.
Men i alla fall ...
Vad är det som händer?
Tränar vi rätt eller??
Nu är ju halva laget skadat.
Gôtt mos då att "Kolan" gjorde en fläckfri comeback.
Där finns det mer att hämta ...
Men att bli nollade på hemmais gör mig inte orolig!
Där tar jag en rökpaus ...
.. men skadelistan och det kommande Play In ...
.. det gör mig orolig ...
För att inte tala om att det ännu inte är helt klart ...
Helt klart är det ju inte att vi slipper kvalserien??
Örebro ...
Huvva, huvva vilken omstart!
Och än är poängavståndet ner till Örebro ...
6 mars möter vi Örebor på bortais ...
Jag vill inte att den ska vara avgörande!!
Då blir jag orolig ...
Men att juniorlaget blir nollade mot Luleå ...
.. det lever jag lugnt vidare med ...
Men skadelistan!!
Å andra sidan ...
.. verkar vara bra med småländska comebacker ...

***





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar