28 oktober 2015

Dagens Gif


Kiss and goodbye ...
Vilken blåsning vi åkte på .. eller ska vi säga kyss??
Var var vi in den första perioden?
Djurgården var ju helt överlägsna?
Körde ifrån oss.
Vi stod oftast kvar på en skridsko.
Visst blev det lite bättre i andra och tredje.
Men, men ...
Vi blev nollade av Djurgården! 
Vi gör inte ett enda mål??
Visst kan jag hålla med Thörna.
Domarstandarden.
Men det var inte bara vi som drabbades ...
Men det räcker inte.
Var var viljan?
Intensiteten?
Det HV71 visade upp igår var bedrövligt!
Igår spelade vi inte för Jere ...
Skärpning ...
Kan väl inte skriva att jag ser fram emot torsdag ...
På torsdag, på torsdag ...
Då kommer serieledarna på besök.
Huvva, huvva ...

Christensen fick matchstraff?
Hur gick det Campoli??
Vad har hänt med Filip Sandberg?
Hans speed och intensitet är som bortblåst?

Hä bar och bryt  ihop och komma igen!!

Inga # delas ut idag.
Men jag är överens med Jnytt.
Thörna, Almqvist och Pettersson-Wentsel var närmast att få ...


Till sist ett grattis till Östersund.
Östersund blev igår klara för fotbollsallsvenskan 2016.
Östersund .. jo jag tackar jag ...
Men det gör nog inte olika kassörer ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar