24 januari 2016

Dagens Gif

Som en dans ...


.. HV71 nollar Modo på hemmaplan.
Vi vinner med 3-0 och tar tre viktiga poäng.
Men det är inte själva matchen jag vill kommentera.
Matchen och resultatet gillar jag skarpt.

Men att någon "attackerar" gästernas tränare ogillar jag skarpt.
Det är inget som jag som HV-supporter står för.
På vilken nivä står en sådan person??
Hoppas vid min Gud att man hittar den ansvarige och att ...
.. hen aldrig får återvända till Kinnarps Arena ...

Nu åter till matchen.
Rädslan för att förlora verkade större än viljan att vinna!
Bäst på plan igår enligt humbla mig var Erik Andersson.
Han gör ett mål och passar till ett ...


Men jag undrar fortfarande var våra "stjärnor" är?
Var var Eric Christensen igår?
Brithén klev av, skadad igen!
Abbott??
Thörnberg??

Chris Campoli riskerar en lång avstängning.

Pettersson-Wentzells första nolla ...
Gôtt mos ...


Sedan en sen reflektion.
Kanske vi ska glömma typ Ahlbrant ochtyp  "Kolan"??
Kanske vi ska satsa på unga spelare.
Unga spelare med framtiden framför sig ...
Kanske Talangfabriken är nåt för HV71 också ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar