13 februari 2016

Dagens Signaturer

Som om gårdagens 9-4 seger inte vore nog!
Nu läser jag i bladet ...
.. att både Löken och Jocke skrivit nya kontrakt med Talangfabriken.


Johan Löfstedt har skrivit på för tre nya år.
Joakim Andersson har skrivit på för två nya ...
.. men hallå.
Det är ju precis det som Vetlanda BK behöver.
Vetlanda BK behöver stjärnor.
Vetlanda BK behöver sina egna stjärnor!
Vetlanda BK behöver kontinuitet och långsiktighet.
Det här känns bra.
Man får lite drejavy
Jag minns mitt 80-tal.
Jag minns 1991.
Jag minns 1992.
Då hade vi Claesson och Lennartsson.
Nu har vi Löfstedt och Andersson.
Gôtt mos.
Nu gäller det bara att behålla Blomberg, Johansson, Nyberg ...
Snart gäller det Kvartsfinalspel ...
Huvva, huvva ...
Skål  Tamefan, det är ju lördag ...

***


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar