25 mars 2016

Dagens Efterlysning

Råttan är borta.
Den sågs senast på Hornsgatspuckeln ...


Först tänkte jag hockey ...
Karlskrona vann ikväll igen ...
Råttorna borta ...
Tänkte jag ...
Men så läste jag att den varit borta i ett halvår ...
Och då stämmer ju ingenting??
Inget med kvällens underbara förlust för Råttorna ...
.. och AIK har ju väl varit borta från hockeyeliten längre än ett halvår ...

Nu hände nåt märkligt??
Precis när jag ska publicera detta ...
Matchen mellan AIK och Karlskrona pågår på Cmore ...
Pågår???
Stopp ...
Sändningen stoppar med 26 sekunder kvar av matchen ...


Tänk tanken.
26 sekunder kvar och det står 1-2 istället för 0-2 ...

Cmore förklarade i detta nu att det blev strömavbrott på Hovet???

***


2 kommentarer:

  1. https://www.flickr.com/photos/martinklasch/4552602001/in/album-72157622597267531/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fan va gött å se en död råtta, nu är det bare å hoppes att di där svarta bugsen vinner en match till, för nåt AIK vill jag inte se i SHL ...

      Radera