08 november 2017

Dagens Crime Scene

Karlavägen 104 nyligen .. i allén ...


Då fattade jag inte varför det var avspärrat där?
Har sett den några dagar ...
Har trott att den har nåt att jag göra med någon typ en filminspelning!

Men så igår gick det upp ett ljus.
Självklart!!!
Gårdagens mordförsök ...
Gårdagens hockeyskandal ...
Jätteskandal när Brynäs gick vidare ...
Thomas Parkin kör över Daniel Paille.

Magnus Nyström skriver:
"Jubelidioter som Larkin är ett allvarligt hot mot sporten ishockey."

.. och mordförsök kräfva avspärrningar ...
Mordförsök äro Crime Scene ...



Tidigare på dagen ...
.. innan denna hockeyskandal inträffade läste jag en lång artikel ...
Ole-Kristian Tollefsen: "Det jag saknar allra mest är att må bra".
Den handlar just om hur illa det kan gå på hockeyrinkar ...
.. när det finns idioter som Thomas Parkin ...
Har du inte läst artikeln - gör det NU ...

Nu får vi hoppas att det går bra för Daniel Paille och ...
.. att Thomas Parkin får livstid!!
Kan man livstidsavstänga dopade ryssar så ...
.. då måste man stänga idiotiska hockeyspelare ...

Från igår .. från bandyglädje till denna jävla hockeyskandal ...
Vi snackar mordförsök för helvete ...
Jag citerar Expressens Magnus Nyström:

"Idiotiska överfall får inte förstöra världens bästa sport.
För då blir vi alla förlorare."

Se klippet här ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar