04 maj 2018

Dagens Boksläpp

Igår var jag på "boksläpp" ...
Svante Björkums släpper nya bok  "Sanningen" ...


Men, men ...
.. och nu kommer det märkliga ...
.. jag var den enda som var där??
Va, tänker du!!
Men precis som bokens titel ...
Sanningen är att jag var där en vecka för tidigt ...

Boksläppet är nästa torsdag.
Torsdag den 10 maj kl 14 ...
Köpmangatan 13 ...

.. och då, då lär jag vara där igen :) ...

Men jag fick en jättefin stund med Svante ...
.. lite snack om huvudfiguren svartbrodern Gregorius ...
.. lite snack om det gamla Gamla stan och Stockholm ...
.. lite snack om mina gamla modeller ...
Svante är ju ägare till mitt gamla "Le Consulat" i Paris ...
.. min egen konsul så att skriva ...



Nåväl.
Jag fick med mig ett ex. av nya boken, som blir sommarläsning ...
.. dessutom fick jag även ett ex av boken Gregorius guld från 2013 ...
.. som nu ska omläsas ...

Tack Svante och på återseende den 10/5 ...


.. och du glöm inte att läsa böcker förlänger livet ...

Svante Björkum ...


 www.pennan.se



Avslutar med lite Boktitelpoesi ...
Två gånger Svante ...
.. en tillsammans med Stig Claesson ...


.. och en med en bok om konst i Stockholms tunnelbana ...


***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar